خدايا دوست دارم ....


just for mrs kh

لطفا نوشته هايم را حس كن

دلم خيلي گرفتههههههههههههههههههههههه ...

روز به روز كارايي كه انجام مي دادمو دارم ترك مي كنم ..

يعني دارم بزرگ مي شم ؟؟؟؟؟؟؟

ولي من دوست ندارم بزرگ بشم ...

دوست دارم همون ساحل كوچولوي لوس بمونم ..

ساحل كوچولويي كه هنوزم وقتي چيزي مي خواد مث بچه ها پاشو زمين مي كوبه ...

خدايا حس بزرگ شدن نيست جاي خوب زندگيم ...

لطفا همين جا نگهدار ...

از اين كه يه روز بزرگ بشم مي ترسم ...

جديدا همه دارن كم كم مث بزرگا باهام رفتار مي كنن ...

ولي دوست ندارم ....

خدايا چرا همه فك مي كنن من مغروروم ؟؟؟؟؟؟؟

ولي واقعا مغرور نيستم ...

چرا همه ي دوستااااام فك مي كنن سنگ دلم ولي واقعا نيستم ...

چرا دوست دارن فقط مال خودشون باشم ؟؟؟؟

آخه ديگه خسته شدم از اينكه بايد به زور قربون صدقه ي كسايي برم كه ازشون متنفرم ...

گنام چيه ؟؟؟

كه فقط دوستام بيش از حد معمولي دوسم دارن ؟؟؟؟؟

اصن دلم نمي خواد كسي دوسم داشته باشه اينجوري عذاب مي بينم ..

من فقط يه خانمي رو توي دنيا دوست دارم اونم خودش مي دونه ...

خدايا ؟؟؟؟؟؟

اغوشت واسه يه دختري كه گريه داره جا داره ؟؟؟؟؟؟

خيلي دلم گرفتهههههههه ...

خدايا ادماي بزرگ بزرگ از تو دورن نمي خوام بزرگ شم از ياد ببرمت ....

خدايا مي خوام دمث بچه ها دوست داشته باشم نه مث ادم بزرگا ....

خدايا دوست دارم هميشه به يادت باشم  ....

ادم بزرگا وقتتي باهات كار دارن مي يان سراغت و باهات حرف مي زنن ...

ولي خدايا مي خوام هميشه پيشم باشي و هميشه حتي توي خوشيامم به بادت باشم ...

خدايا لطفا پاكيمو وقتي بزرگ شدم ازم نگير ...

دوست ندارم بزرگ شممممممممم ...

زندگي ووايسااااااااا...

مي خوام مث بچه ها هميشه مهربون باشم ..

ادم بزرگا بدن خدااااااااااااااا ...

ادم بزرگااااا يادشون رفته كه خدا پيششونه ...

من مي خوام بچه اي بمونم كه هيچ كس زبونمو نفهمه جز خدام ...

مي خوام فقط واسه خدام حرف بزنم نه كس ديگه اي ...

مي خوام فقط خدام دنيام باشه ..

خدايا يادته وقتي كوچيك بودم هميشه رو تختم دراز مي كشيدم و باهات حرف مي زدم احساس مي كردم مث دوستام كنارم نشستي و داري به حرفام گوش مي دي ...

خدايا شبا دوست دارم تو برام لالايي بخوني نه كس ديگه اي ...

خدايا ميشه يه ذره دستاتو رو سرم بكشي ...

خدايا مي شه يه كاري كني هميشه ساحل كوچولوي پاك بمونم ...

خدايا مي ترسم بزرگ بشم مث ادم بزرگا دروغ بگم كاراي بد بكنم ...

خداياا مي ترسم يادم بره خدايي رو هم دارم ...

خدايا به ظاهرم نرو كه اينجوريه دلم همش از عشقت پره ...

من عادت كردم اينجوري برم بيرون ...

خدايا لطفا به دلم نگاه كن نزار بد بشم ...

نزار يه روزي يادم بره خداييي هم هست ...

خدايا اونقدر دوست دارم كه هميشه وقتي مي خوام تصورش كنم گريم مي گيره ....

خداييا به بزرگيت ايمان دارمممممممممممم ...

خدايا بندهاتو به تو قسم مي ديديم تورو به كي قسم بديم ؟؟؟؟

خدايامي ترسم از بزرگ شدن ....

خدايا نزار بزرگ بودنم پاكيمو ازم بگيره ....

دوست دارم خدا ...

مي شه منو تو اغوشت بگيري مث بچه ها نوازشم كني ؟؟؟؟؟؟

ااخه خستم از دنيا و ادماش ....

از كسايي كه فقط تو سختي به يادت هستن ...

خدداياااااااااااااا....

من ارامش بچيگمو مي خوام هميشه داشته باشم ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:,ساعت 13:12 توسط ساحل | |


Power By: LoxBlog.Com